برگزاری اجلاس همکاری ایران -آفریقایی در اصفهان

برگزاری اجلاس همکاری ایران -آفریقایی در اصفهان

امیر کاشانی سومین سالگرد شهادت امام صدیق (AS) را در یک کنفرانس مطبوعاتی در سومین سالگرد شهادت امام صدیق (ع) محکوم کرد و گفت: “دو جلسه قبلی اجلاس همکاری های ایرانی -آمریکایی در Tehran برگزار شد و این اولین بار است که جلسه ای در خارج از پایتخت برگزار شد.

وی افزود: “تلاش های زیادی برای برگزاری این اجلاس در ایسفاهان صورت گرفته است و سازمان توسعه تجارت برنامه ریزی خوبی را برای این جلسه انجام داده است و ۵۰۰ فعال اقتصادی ، اتاق های بازرگانی و مقامات سیاسی به ایفاهان سفر می کنند.”

رئیس اتاق بازرگانی اظهار داشت که آفریقا با جمعیت بیش از یک میلیارد نفر ، هدف خوبی برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی است و خاطرنشان می کند که اجلاس همکاری های ایران -آفریقایی در زمینه های نفت ، بنزین و پتروشیمی ، معدن و صنایع پزشکی ، کشاورزی و صنایع مرتبط با آن برگزار می شود.

وی افزود: انتظار می رود نمایندگان آفریقا از شرکتهای صنعتی و صنعتی استان به خوبی برنامه ریزی شوند و ۱۲ مسیر به هیئت آفریقا ارائه می شوند و سپس ما برنامه های فرهنگی ویژه ای برگزار می کنیم.

کاشی گفت: “تلاش ما این است که اجلاس آفریقایی ایران منجر به فعالیت اقتصادی و گسترش تجارت شود و میزبانی این رویداد فرصتی مناسب برای اسفاهان است که به عنوان یک شهر جهانی در نظر گرفته شود.”

توسعه گردشگری یکی از مهمترین رویکردهای استان است

مسعود نیکیین ، دستیار ویژه فرماندار گردشگری و امور بین الملل ، همچنین در حاشیه این نشست گفت: “توسعه گردشگری یکی از مهمترین رویکردهای استان در چندین منظر از جمله گردشگری رویدادها و سمینارها است ، و امیدوارم که در رویدادهای بین المللی میزبان اسفاهان باشد.”

وی همچنین اظهار داشت که اجلاس گردشگری منطقه ای آسیای شرقی در سال ۲۰۲۶ یکی از مهمترین رویدادهای اصفهان در ماه های آینده است.

دستیار ویژه فرماندار گردشگری و امور بین الملل ادامه داد: علاوه بر این ، میز انرژی تجدید پذیر تحت نظارت فرماندار برای بررسی و اجرای پروژه ها و پروژه های عملیاتی برگزار می شود.

وی میزبان استان را در نتیجه تلاش فرماندار بر ظرفیت های استان در مناطق مختلف توصیف کرد و گفت: سرانجام ما میزبان رویدادهای بین المللی در اصفهان خواهیم بود. توسعه گردشگری در انواع و انواع مختلف در نظر گرفته می شود که همه مناطق رونق می گیرند.

نیکین گفت: “هر چهار ماه در یکی از کشورهایی که ما میزبان آن هستیم ، هفته گردشگری اصفهان را برگزار خواهیم کرد.” سال گذشته ما میزبان یک رویداد توریستی بین المللی منحصر به فرد بودیم که اکنون شاهد تورهای آنها از کشورهای آنها به اصفهان هستیم. امیدوارم اینها پیش از این وقایع موفق شوند.

ملت های پیام/۱۷۰

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای امروز:

پیشنهادات سردبیر: