فرماندار مرکزی: تغییرات مدیریت گاهی اوقات خوشایند نیست

استاندار مرکزی: تغییرات مدیریتی گاهی خوشایند نیست

مهدی زندی وکیلی گفت: امروز بعد از ظهر امروز در مراسم احترام به فرمانداران استان مرکزی با اشاره به نقش اصلی فرمانداری در دفتر امور استان: “مسئولیت و کارهای مناسب نیاز به یک تیم هماهنگ و کارآمد دارد.”

وی افزود: “فرمانداری نهادی نیست که صرفاً بر اساس مسائل داخلی خود بنا شود ، اما سیاست گذاری و تصمیم گیری های آن ریشه در سیاست های کلان ملی و امور داخلی در استان دارد ، و در استان مرکزی ، تغییر سیاسی در سطح کشور ناکارآمد است ، اما این امر در فرمانداری نیست ، زیرا این امر به طور مستقیم تحت تأثیر قرار می گیرد و به طور مستقیم تحت تأثیر سیاست های ملی و سیاست های استایل ، گروه های سیاسی ، گروه های سیاسی ، گروه های سیاسی ، گروه های سیاسی ، گروه های سیاسی ، گروه های سیاسی ، گروه های سیاسی ، گروه های سیاسی ، گروه های سیاسی ، گروه های سیاسی ، گروه های سیاسی ، گروه های سیاسی و استایل را تحت تأثیر قرار می دهند. متن

Zandieh Vakili گفت: “تغییرات مدیریتی خوشایند ما نیست ، اما نتیجه این است که روند مقابله با چالش ها است و همه مدیران و نمایندگان باید بدانند که این تغییرات منجر به پویایی و تحرک در بخش های مختلف می شود. استان مرکزی به دلیل ترکیب مسائل اجتماعی ، اجرایی و سیاسی از جمله استان ها است.

وی گفت: در مواردی که برخی از مدیران نسبت به مدیریت و مسائل سیاسی استان بی تفاوت بوده اند یا عملکرد مورد انتظار را ندارند ، تصمیم گرفته شده است که حرکت کند ، که در جهت تقویت نهاد مدیریت استان و ایجاد فضای کارآمدتر است.

جوانی و استفاده از نیروی کارآمد در دستور کار استان

فرماندار مرکزی ، جوانی را به عنوان یکی از محورهای اصلی پویایی توصیف کرد و افزود که در فضای جدید مدیریتی ، انتظار می رود نیروهای جوان تر به روز شوند و سازمانی که می خواهد پویا باشد و بماند باید از نیروهای با انگیزه ، کارآمد و آشنا استفاده کند.

Zandieh Vakili ادامه داد: جوانان نه تنها انرژی و انگیزه دارند ، بلکه می توانند فرآیندهای اداری فرسوده را نیز به روز و دگرگون کنند ، و فرصت برای نسل جدید سرمایه گذاری برای آینده استان است و ما باید بپذیریم که تغییر در مدیریت بخش طبیعی سیستم اداری است. نسل جدیدی از مدیران باید با انگیزه ، تخصص و آشنایی کافی با چالش ها و ظرفیت های روز وارد میدان شوند.

وی گفت: “تصمیمات در مورد تغییر و جایگزینی دشوار و حساس است و برخی از دوستان بازنشسته می شوند و باید اعتراف کنند که برخی از مسئولیت های ما قانونی و جزئی است.” این تصمیمات به نفع استان و برای یک دوره موفق تر اتخاذ می شود و ما باید یک نهاد واحد باشیم که انتظار می رود در بدن فرماندار اقتدار لازم را داشته باشد و در هر تصمیم و جلسه به عنوان فرماندار عمل کند. بدون وحدت و انسجام ، هیچ موفقیتی نخواهد بود.

انسجام مدیریتی شرط موفقیت در دوره های دشوار است

Zandieh Vakili added: “Some managers are concerned about the province’s issues and some are not. The institutional governorate is not merely political, but it is an executive and cannot be indifferent to macro sovereignty policies, and we are obliged to defend the policies of the system and the state. And because of the hope they have for this collection, they would come to us that if we were not for them, they would not have come to us, so the فرمانداری باید منبع اعتماد مردم باشد.

وی گفت: “وقتی در خارج از استان خلاء احساس می شود ، ما نباید بی تفاوت باشیم.” آژانس های اجرایی به مراکز ملی خود وصل شده اند ، اما فرماندار نقش حاکمیتی دارد و هدف این است که عزت دستگاه را حفظ کند و این امر با انسجام قوی حاصل می شود و همه آژانس ها و مدیران باید برای حفظ اعتبار و عزت مدیریت استان ، در تعامل مداوم و مؤثر با عمومی و سایر بخش ها حفظ شوند.

فرماندار مرکزی با انتقاد از رفتارهای نامتعارف برخی از کارمندان ، افزود: کارمندی که در خارج از بدن فرمانداری عمل می کند با دادستان روبرو خواهد شد و محرومیت از مأموریت این مجتمع خیانت به منافع کشور است ، در حالی که من در استان زندگی کرده ام و حتی کوچکترین رویداد. بنابراین ، انسجام و جلوگیری از وحدت یک ضرورت حیاتی برای موفقیت استان است.

ضرورت فرهنگ و اصلاح نگرش عمومی ؛ چالش اصلی استان فرهنگی مرکزی است

فرماندار مرکزی گفت که این یک سرویس عمومی است ، با تأکید: روحیه تیمی در استان باید به کل نهاد اداری تقویت شود و اصلاح فرهنگ عمومی استان یک اولویت باشد زیرا مشکل اصلی استان مرکزی فرهنگی است و اگر نتوانیم فرهنگ لازم را انجام دهیم ، توسعه انسانی و اجتماعی به چالش کشیده می شود.

Zandieh Vakili دوباره تأکید کرد: “انسانهای توسعه یافته و پیشرفته به یک زمینه فرهنگی احتیاج دارند و آفت این فرهنگ نتیجه این فرهنگ است و آنچه امروز و فردا خواهیم بود نتیجه فرهنگ ما امروز است ، بنابراین نباید نسبت به مسائل استان بی تفاوت باشیم و هیچ روحیه همکاری ، مسئولیت و مسئولیت وجود ندارد.”

وی افزود: دوره مسئولیت به پایان رسیده است ، اما خدمات و تلاش مدیران در ذهن مردم و مجموعه استان باقی می مانند و امیدواریم که مدیران جدید با استفاده از تجربیات گذشته اقدامات مؤثرتری برای توسعه استان انجام دهند. “

به گفته تاسنیمدر دستورات جداگانه ، فرماندار مرکزی گروهی از فرمانداران جدید را منصوب کرد. بر این اساس ، حمید رزا نوازانی به عنوان مشاور فرماندار مرکزی ، عبدالرسزا حاجی علی بیتی به عنوان رئیس دفتر امور سیاسی ، انتخابات و بخش ایالتی ، جاواد آتاباکی به عنوان مشاور فرهنگی به عنوان امور ایثار ، آلییرزا ملکانی به عنوان رئیس دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و بازرسی و بازرسی و بازرسی و بازپرداخت رئیس دفتر امور فنی فرماندار مرکزی.

پایان پیام/۷۱۱/

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای امروز:

پیشنهادات سردبیر: