شرکت خدمات انفورماتیک درباره تعلیق کارت های بانکی توضیح داد: به منظور جلوگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز و حفظ امنیت اطلاعات و دارایی های مشتریان، خدمات کارت به طور موقت از دسترس خارج شده است.
به گزارش اکو ایران به نقل از رسانه های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت خدمات انفورماتیک علت توقف خدمات مبتنی بر کارت برخی بانک ها را اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: در پی بروز برخی اختلالات در سامانههای کارتی بانکهای ملی، صادرات و تجارت که در اثر حملات سایبری گزارش شده بود، به اطلاع مشتریان و هموطنان عزیز میرساند، شرکت خدمات انفورماتیک بهمنظور جلوگیری از هرگونه دسترسی مبتنی بر کارت به دادهها و دستور حفاظت از اطلاعات مشتریان، موقتاً ارائه خدمات مبتنی بر کارت را غیرفعال کرده است. دارایی ها
این گزارش حاکی از آن است که تیم های فنی و کارشناسان امنیت سایبری در حال رفع اختلالات هستند تا امکان استفاده مجدد از سرویس ها فراهم شود.
شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: ضمن پوزش بابت وقفه ایجاد شده در امور بانکی، از کلیه کاربران و مشتریان محترم تقاضا می شود شکیبایی خود را حفظ کرده و اخبار و اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان بازگشت به حالت عادی را فقط از طریق درگاه های اطلاع رسانی رسمی و مراجع ذیصلاح پیگیری نمایند.
این شرکت همچنین تاکید کرد: به شما اطمینان می دهیم تمام تلاش مجموعه این است که با استفاده از حداکثر توان فنی این مشکلات را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم.
