جامین کلمنت از حضورش در فیلم Avatar 4 می‌گوید

جامین کلمنت

جامین کلمنت در مصاحبه تازه خودش درباره حضورش در فیلم Avatar 4 و همچنین آثار انیمیشنی مختلف صحبت کرده است.

جامین کلمنت امسال با سه پروژه در جشنواره انیمیشن آنسی حضور دارد. پروژه اصلی او، انیمیشن Kiri and Lou Go Raaa! است که توسط کمیسیون فیلم نیوزیلند حمایت می‌شود. انیمیشن Kiri and Lou Go Raaa! اولین فیلم ساخته شده با تکنیک خمیربازی در نیوزیلند محسوب می‌شود. این فیلم که توسط هری سینکلر نوشته شده، بازیگری از جمله اولیویا تنیت (The Lord of the Rings) را نیز در خود جای داده است.

دو پروژه دیگری که جمین کلمنت در آن‌ها صداپیشگی می‌کند، انیمیشن Wildwood از استودیو لایکا و حماسه علمی-تخیلی Rogue Trooper است که نخستین اکران جهانی خود را در تاریخ ۲۲ ژوئن در جشنواره انیمیشن آنسی تجربه کرد. با این حال، این بازیگر در مصاحبه تازه خودش درباره احتمال حضور در فیلم بعدی مجموعه سینمایی آواتار صحبت کرده است.

وقتی از او در رابطه با حضورش در فیلم بعدی مجموعه Avatar پرسیده شد، او پاسخ داد:

ظاهراً بله. اما دقیقاً نمی‌دانم.

جامین کلمنت در ادامه اضافه کرد:

در آخرین صحنه از فیلم Avatar 3، من در حال فرار کردن هستم و انگار این سوال پیش می‌آید که بعد از این چه می‌شود؟ جیمز کامرون هم می‌گوید، ما تو را خواهیم دید. ما تو را در قسمت چهارم می‌بینیم. من هم گفتم، بسیار خب، این برای من خبر جدیدی بود. اما می‌دانید، شاید فیلم‌نامه بازنویسی شود، کسی چه می‌داند… اما انجام دادن این کار واقعاً لذت‌بخش است. فیلم آواتار بزرگترین کاری بود که انجام دادم و انیمیشن Kiri and Lou Go Raaa! کوچکترین آن است. واقعاً کوچک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *