ابراهیم فهیمی ، نماینده مردم پارساباد ، بیلسار و آسندندوز در مجمع مشورتی اسلامی در مصاحبه با خبرنگار تاشنیم در اردبیل ، گفت: “هیچ انتقال به کشت مغین و صنعت بر اساس ماده ۴۴ نیست و نباید نگران کارمندان ، کارمندان و کارمندان باشد.”
وی افزود: “در بحث انتقال زمین به عشایر ، حقوق مردم اول از همه موضوعات مورد علاقه است و ما اجازه نخواهیم داد که سرزمین های عشایری و سرزمین های روستایی توسط صنعت مغان و پارس نادیده گرفته شود یا درگیری به یک اختلاف تبدیل شود.”
نمایندگان مردم پارسآباد ، بیلسار و آسندندوز در مجمع مشورتی اسلامی اظهار داشتند: کل تلاش مجتمع اجرایی استان این است که اختلافات باقی مانده را در منطقه Moghan و Pars در اسرع وقت به نفع ساکنان منطقه از بین ببرند و بالاترین کیفیت زمین را در این منطقه ارائه دهند.
فهیمی گفت: دو مشاغل بزرگ در استان سرمایه ملی و منطقه ای هستند و تمام تلاش آنها برای تغییر مدیریت این دو مجتمع در چند ماه گذشته انجام می شود و با بهره گیری از منابع انسانی و تولید محصول کیفی و کمی ، ظرفیت منحصر به فرد این دو شرکت را خواهیم دید.
وی افزود: در پارس کشت و ظرفیت تولید حداکثر ۲۵۰۰ تن محصول گندم استراتژیک امیدوار کننده است و با اصلاح ساختار منابع انسانی ، تجهیزات ، امکانات و اشتغال بخش خصوصی در سرمایه گذاری های داخل ، چیزها می توانند بهتر و نرم تر باشند.
نمایندگان مردم پارس آباد ، بیلسار و آسندندوز در ماجلیس افزودند: در کشت و صنعت مغین ، توسعه و نوسازی باغ ها با زیتون ، بادام و پسته یکی از مزایای منحصر به فرد و رویارویی جدی با کم آبی ، خشکسالی ، ارزش افزوده بیشتر است.
فهیمی گفت: در این دو تجارت ، شرایط تولید و توسعه به نوعی برای استفاده از جوانان بیکار در منطقه و امکان تولید و صادرات است.
پایان پیام/۱۳۱
منبع:تسنیم

