یحیی گل محمدی گفت پس از شکست ۲-۱ به فولاد خوزستان مقابل تراکتور تبریز: این بازی جذاب و تماشایی بود. اگرچه نتیجه به ضرر ما بود ، اما بچه های تیم ما با تمام انرژی بازی می کردند و آنها از دست دادن درست نبودند. ما می توانستیم در این بازی پیروز شویم ، اما اشتباهات فرزندم را به ثمر رساندیم. البته حریف تیمی است که اشتباه می کند. از بازیکنان من خسته نشوید و به آنها افتخار می کنم.
ادامه …
منبع:تسنیم
