به گفته خبرگزاری TASNIM Gorgan ، عبدالعلی کیان مهر امروز در مورد آخرین پروژه های نیروگاه خورشیدی استان در دوازدهمین جلسه کمیته توسعه نیروگاه های تجدید پذیر استان گلستان بحث کرده و گفت: “در شرایط بحرانی فعلی ، ما نباید اجازه اجرای فعالیت های اجرایی را نداریم.”
معاون فرماندار فرماندار گلستان اظهار داشت که ادامه پروژه ها از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به طور جدی دنبال شود.
وی به روند پیگیری مداوم و نظارت بر پروژه های انرژی تجدید پذیر اشاره کرد و گفت: پروژه های جدید انرژی به طور منظم دنبال می شوند. همچنین ، رابطه مداوم با سرمایه گذاران بخش خصوصی و برگزاری جلسات تخصصی متخصص برای رفع موانع احتمالی دیگر اقدامات مهم دیگر برای تسریع در اجرای پروژه است.
کیان مهر با تأکید بر همکاری آژانسهای اجرایی استان ، گفت که هم افزایی و هماهنگی بین آژانس های مختلف نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه انرژی پاک بازی می کند و امیدواریم که با تلاش مداوم مقامات و مشارکت فعال سرمایه گذاران ، ما شاهد تحولات قابل توجهی و توسعه پایدار در انرژی قابل احیا در استان گلستان باشیم.
وی با تأکید بر تعیین جدی مقامات استانی برای توسعه انرژی پاک ، وی به تأخیر در صدور مجوزها برای ایجاد نیروگاه های خورشیدی اشاره کرد و تأکید کرد: طبق برنامه توسعه اقتصادی و صنعتی استان ، انرژی پاک نقش مهمی در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومت و ارتقاء سطح انرژی پایدار در استان دارد.
پایان پیام/
منبع:تسنیم
