به گفته خبرگزاری ورزشی Tasnim ، تیم فوتبال پرسپولیس که لیگ برتر و جام حذفی را به طور کامل از دست داده بود ، امیدوار بود که دانشجویان کارترون در مسابقات قهرمانی در جام کسب کنند و سرخپوشان به عنوان سومین سهمیه ایران از بین نمی روند.
با این حال ، فقط امید امید اسماعیل کارتال و دانشجویانش سه بازی باقی مانده تا پایان لیگ هستند تا بتوانند مقام دوم را از سپاهان کسب کنند و به لیگ نخبگان برسند که با توجه به شرایط دو تیم بسیار بعید است.
طبق نتایج لیگ قهرمانان اروپا در لیگ ۲ و لیگ نخبگان توسط چهار نماینده ایران (Persepolis ، Esteghlal ، Sepahan و تراکتور) ، سهمیه لیگ ایران برای دو فصل آینده ، سهمیه مستقیم لیگ نخبگان (قهرمان لیگ برتر) + لیگ لیگ). با این حساب و کاهش سهمیه نمایندگان ایران در آسیا ، رقابت شدیدتری بین باشگاه ها وجود داشت که ادعا می کردند در آسیا هستند.
پایان پیام/
منبع:تسنیم
