بسته های سرمایه گذاری در ۲ مین گیلان آماده انتقال بودند

بسته‌های سرمایه‌گذاری در 2 معدن گیلان آماده واگذاری شد

تیمور پورهداری ، مدیر کل صنعت گیلان ، معدن و تجارت و دبیر شورای مین های استان امروز در جلسه ای از تالار الحدیر فرماندار ، آماده انتقال بسته های سرمایه گذاری در معدن مس وبا و معدن ذغال سنگ رودبار است.

وی همچنین گفت که مجوز اکتشاف معدن مس Choli صادر شده است و این معدن ارزشمند آماده انتقال به سرمایه گذاران است و افزود: معدن ذغال سنگ رودبار ، که دارای ذخایر لیمو قابل توجهی است ، به عنوان یکی از بسته های مهم سرمایه گذاری معرفی شده است.

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت گیلان ، با اشاره به ترمیم مین های راکد در استان ، از انتساب ۱۸ ماده دیگر در بخش های مختلف گیلان خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر مصالح ساختمانی و ذخایر غیر متلالی ، ذخایر معدن مانند میکا ، کلا و روی در استان استان وجود دارد.

پورهداری گفت: این مین ها عامل مهمی در توسعه و توسعه خواهند بود و افزود: بیش از هشت میلیون تن مواد معدنی در سال ۱۴۰۳ برای اجرای پروژه های توسعه کلانشهر گیلان ، از جمله راه آهن رشتاستارا ، جاده سانگار سایایاک ، سد دیورش و پل های شهری استخراج می شود.

وی سال گذشته میزان حقوق دولت دریافت شده از معادن استان را اعلام کرد و گفت که طبق قانون معادن ، هرگونه فعالیت معدنی و بهره برداری از ANFAL مستلزم پرداخت حقوق دولت است.

براساس این گزارش ، در حال حاضر بیش از ۴۴ مین دائمی در استان گیلان وجود دارد.

پایان پیام/

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای امروز:

پیشنهادات سردبیر: