به گفته خبرگزاری تاسنیم در یزد ، فرمانده عباس علی بهدانی فارد به خبرنگاران گفت: مأمورین بازرسی یزد شهید مادانی مظنون به کامیون بنز بودند و آن را برای تحقیقات بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: در طی جستجوی کامیون ، ۱۰۸ کیلوگرم حشیش و ۱۲ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
فرمانده پلیس استان یزد با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی که قصد انتقال محموله را از شرق تهران به تهران داشتند ، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی ارجاع شدند.
Bedanifar همچنین تأکید کرد که اجرای قانون به طور کامل ، قاطعانه و مداوم در راه قاچاقچیان ضد دارویی حرکت می کند و به دلالان اجازه نمی دهد تا مرگ و صلح جامعه را تهدید کنند.
وی از مردم خواست تا با اطلاعات به موقع و همکاری با پلیس در این مبارزه ملی مشارکت کنند.
پایان پیام/۷۸۱/
منبع:تسنیم

