۱۲۰ کیلوگرم حشیش و تریاک را در یزد کشف کنید

کشف 120 کیلوگرم حشیش و تریاک در یزد

به گفته خبرگزاری تاسنیم در یزد ، فرمانده عباس علی بهدانی فارد به خبرنگاران گفت: مأمورین بازرسی یزد شهید مادانی مظنون به کامیون بنز بودند و آن را برای تحقیقات بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در طی جستجوی کامیون ، ۱۰۸ کیلوگرم حشیش و ۱۲ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس استان یزد با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی که قصد انتقال محموله را از شرق تهران به تهران داشتند ، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی ارجاع شدند.

Bedanifar همچنین تأکید کرد که اجرای قانون به طور کامل ، قاطعانه و مداوم در راه قاچاقچیان ضد دارویی حرکت می کند و به دلالان اجازه نمی دهد تا مرگ و صلح جامعه را تهدید کنند.

وی از مردم خواست تا با اطلاعات به موقع و همکاری با پلیس در این مبارزه ملی مشارکت کنند.

پایان پیام/۷۸۱/

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای امروز:

پیشنهادات سردبیر: