سیروس دین محمدی پس از شکست ۱-۱ در جام حذفی گفت: “همه دیدند که بچه های من چقدر خوب بازی کردند ، به خصوص در نیمه اول وقتی که سه ، چهار فرصت خوب داشتیم.” اگر به ثمر رسیده بودیم ، می توانستیم بازی را در نیمه دوم کنترل کنیم و بازی را برنده شویم.
وی گفت: “ما نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم و در نیمه دوم با یک پنالتی به ثمر رسیدیم.” من به بچه ها گفتم ، به جز پنالتی ، گل زدن به ما غیرممکن است زیرا بچه ها خیلی خوب عمل کردند. ما همه طرف ها را بسته بودیم تا اجازه ندهیم آنها ارسال کنند. به هر حال فوتبال است ؛ من خودم صحنه را ندیدم ، اما آنها می گویند این یک پنالتی بود. تبریک به باشگاه Esteghlal و مایل به خدا.
ادامه …
منبع:تسنیم



