رضا نواز ، سخنگوی مواضع این کشور ، به خبرنگار اقتصادی آژانس تاسنیم گفت که به دلیل اینکه به وضوح تحویل کارت سوخت به دیگری قانونی نشده است ، و از طرف دیگر برخی از مسائل در این زمینه وجود دارد ، مردم طی سالهای گذشته کارت های خود را ارائه می دهند.
وی گفت: “این به ویژه در وسایل نقلیه عمومی صادق است.”
سخنگوی مواضع این کشور گفت: “در این مورد ، زیرا ایستگاه ها قضایی یا اجرای قانون نیستند و نمی توان کارت ها را از نظر فنی و عملیاتی بررسی کرد ، متأسفانه پس از سوخت گیری ، صاحبان ایستگاه ها صرفاً به شعبه ها و شعب احضار نمی شوند.
وی ادامه داد: “کارتهای سوخت مردم مسئله جدیدی نیستند و برخی کارتهای خود را به دیگران می دهند که برای ایستگاه ها مشکل دارند ، اما کارت سوخت گیری گسترده درست نیست.”
وی خاطرنشان کرد: خلاء قانونی ، عدم وجود اطلاعات شفاف و عدم رفتار قانونی در مورد جابجایی سهمیه کارت سوخت مطابق با قوانین بالادست و صرفاً تکیه بر دستورالعمل ها و مقررات پایین دست باعث اعتراض شدید شده است که غیرقابل تحمل است.
نواز اضافه کرد: “اگر فروش یا اجاره کارت سوخت تخلف است ، پس چرا با کسانی که در سیستم عامل های فضای مجازی برخورد نمی کنند ، برخورد نمی کنیم؟”
سخنگوی سوخت سوخت گفت: “مردم در حال حاضر به حذف کارت های سوخت توجه نمی کنند و کارت های خود را حفظ می کنند تا در آینده مشکلی نداشته باشند.”
پایان پیام/
منبع:تسنیم



