تیم امدادی QESHM پس از انفجار به بندر شهید رجائی اعزام شد

اعزام تیم امداد قشم به بندر شهید رجایی پس از انفجار

حسین آمیرراتیموری روز شنبه به یک خبرنگار Tasnim در QHESHM گفت: “پس از هماهنگی با استان ، غذاهای دریایی که دارای یک تیم نجات با تجهیزات پزشکی بود و کمکهای اولیه لازم به سرعت به بندر شهید رجائی اعزام شد.

وی در حالی که با قربانیان همدردی می کرد ، تأکید کرد که اولویت اصلی در حال حاضر ، کمک های فوری و مؤثر به مجروحان و پشتیبانی از این حادثه است.

فرماندار QESHM گفت: QESHM آماده ارسال امکانات و نیروهای بیشتری برای کمک به هموطنان ما در صورت لزوم است.

براساس این گزارش ، یک انفجار بزرگ امروز صبح در بندر شهید رجائی رخ داده است و در نتیجه تعداد زیادی از جراحات و آسیب ها ایجاد شده است.

جزئیات علت انفجار و میزان دقیق خسارت و جراحات هنوز اعلام نشده است.

پایان پیام/۷۵۵۸/

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *