معاون وزیر امور خارجه و وزیر امور خارجه پاکستانی ، محمد اسحاقکار عصر جمعه در طی تماس تلفنی با وزیر امور خارجه سید عباس اراکچی در مورد آخرین تحولات مربوط به روابط دو جانبه آن با هند صحبت کرد.
در این گفتگو ، وزیر امور خارجه پاکستان توضیحی در مورد تحولات روزهای اخیر بین هند و هند ارائه داد و از رویکرد سازنده و مسئول ایران در مورد تنش بین هند و پاکستان ستایش کرد.
وزیر امور خارجه ما همچنین با بیان موضع ما در مورد این حادثه و پشیمانی از شرایط منطقه ، تأکید بر روابط خوب جمهوری اسلامی ایران با پاکستان و هند ، به اهمیت هر دو طرف برای مدیریت بحران اشاره کرد و از آمادگی ایران برای کمک به کاهش استفاده از استرس خبر داد.
پایان پیام/
منبع:تسنیم
