میلی بابی براون: پس از پایان سریال Stranger Things دچار افسردگی شدم

Close up of a Smiling Woman with Dark Hair Red Lipstick and Gold Hoop Earrings Against a Yellow Backdrop

میلی بابی براون می‌گوید پس از پایان سریال Stranger Things برای مدتی دچار افسردگی شد.

براون در یک مصاحبه گفت پس از اتمام سریال Stranger Things احساس افسردگی می‌کرد و کل ماه ژانویه را صرف تماس با اعضای گروه بازیگران کرده تا اگر سوءتفاهم یا دلخوری میانشان وجود داشته، آن‌ها را برطرف کند. او گفت:

احتمالاً هم‌بازی‌هایم تصور می‌کردند رفتارم عجیب است. مدام از آن‌ها می‌پرسیدم که هنوز با هم دوست هستیم و آیا قرار نیست بعد از پایان کار، دیگر با من صحبت نکنند. من از همه عذرخواهی می‌کردم تا اگر در طول این سال‌ها ناخواسته باعث ناراحتی کسی شدم، از دلشان در بیاورم و تلاش داشتم هر مسئله باقی‌مانده‌ای را حل کنم.

میلی گفت ده سال از زندگی‌‌اش را در کنار آن‌ها گذرانده‌ و واقعاً دوست داشت این رابطه ادامه پیدا کند، چون آن‌ها را مانند خواهر و برادران خودش می‌دانست. او می‌گوید در یکی از روزها کنار ساحل، در حالی که هوا و منظره بسیار زیبا بود، نشست و شروع به گریه کرد. به گفته خودش، آن دوره از زندگی‌اش بسیار سخت و دردناک بود.

براون ادامه داد که هیچ‌کس نمی‌تواند به‌طور کامل درک کند چه احساسی را پشت سر گذاشته است. او گفت زمانی که تنها ۱۰ سال داشت به Stranger Things پیوست و شخصیت الون به بخشی از وجودش تبدیل شده بود. همچنین اعضای این پروژه در تمام این سال‌ها حضوری پررنگ‌تر از بسیاری از افراد خانواده‌اش در زندگی او داشتند. او زمان بیشتری را با این افراد می‌گذراند تا با خانواده‌اش. به گفته میلی، خداحافظی با چنین تجربه‌ای پس از یک دهه، اتفاقی بسیار احساسی و دشوار بود و او بیش از هر چیز دیگری دلتنگ شخصیت الون خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای امروز:

پیشنهادات سردبیر: