رئیس اتحادیه حبوبات ایران: حدود ۱۴ ماه است که بخشی از مطالبات مربوط به ارز ترجیحی پرداخت نشده است.
به گزارش اکوایران، رئیس اتحادیه حبوبات ایران: حدود ۱۴ ماه است که بخشی از مطالبات مربوط به ارز ترجیحی پرداخت نشده است. ۵۰ درصد واردکنندگان حبوبات زیان دیده اند.
حبوبات در ایام محرم موجود است.

