۲۰ -دقیقه توقف برای بازی فولادی – تراکتور برای هیچ چیز!

توقف 20 دقیقه‌ای بازی فولاد - تراکتور برای هیچ و پوچ!

در نیمه دوم Khuzestan Steel – Tabriz Tractor با هدف تیم مهمان در دقیقه ۴۶ آغاز شد. این فولاد هنوز از این گل شوکه شده بود ، که برخورد بین هاشمی نژاد و مدافع فولادی بود. در این صحنه موعود ، داور به پنالتی اعتقاد نداشت ، اما داوران در اتاق VAR نظر متفاوتی داشتند و از داور خواستند که صحنه را مرور کند.

تاکنون مشکلی وجود نداشت و بنیانگذار برای بررسی صحنه به زمین آمد ، اما مانیتور در کنار زمین مشکلی داشت و هیچ تصویری روی آن وجود نداشت! حدود ۲۰ دقیقه طول کشید تا مانیتور روی زمین راه اندازی شود و بنیادیفر با بررسی صحنه ، تصمیم خود را تجدید نظر نکرد.

در همین حال ، فقط بازیکنان و نمایندگان این دو تیم نزدیک به ۲۰ دقیقه به تأخیر افتادند ، اعتراضات تراکتور به حداکثر رسید و کارت زرد توسط رهبر تیم خماد آززی داده شد.

پایان پیام/

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای امروز:

پیشنهادات سردبیر: