شریفی: در لیگ یک ، ما از بازی استقلال زیادی نداشتیم

شریفی: در لیگ یک هم به اندازه بازی با استقلال موقعیت نداشتیم

مهدی شریفی پس از شکست ۱-۱ به تیم فوتبال پیکان مقابل استیگلال گفت: “در لیگ یک ، ما آنقدر گلزنی نکردیم! ما ۱۰ فرصت برای گلزنی ایجاد کردیم و اگر هر یک از آنها به یک هدف تبدیل می شدند ، ما بازی را به دست می آوردیم.

وی با تکرار مواضع مدیر فلش ، گفت: “ما بازی” حرکت “را از دست دادیم و اگر داور پنالتی پیدا نکرد ، حریف نتوانست ما را به ثمر برساند. این مسابقه به ما کمک زیادی کرد.

مهاجم تیم فوتبال Peykan در مورد پنالتی استقلال گفت: من نمی دانم ؛ صحبت در مورد این در کار من نیست. در صحنه اعلامیه ، من مجازات عاطفی شدم و به داور اعتراض کردم که به من اخطار داده شده است. داور نتوانست پنالتی بگیرد. کارشناسان در مورد این موضوع صحبت می کنند.

شریف در مورد تأثیر نتایج استقلال ضعیف بر این رقابت گفت: “طبیعی است که بسیاری می خواستند استقلال را بدست آورند.” ما همچنین نشان دادیم که می توانیم پیروز شویم. کادر فنی پنج یا شش جایگزین کردند و خدا را شکر که از زمین بیرون آمدیم. ما در لیگ یک در پنج روز یک بازی بسیار مهم داریم.

وی در پاسخ به دین محمدی ، مربی پیکان ، گفت: “انتظار می رود او تشویق شود و بازیکنان به سمت او خواهند آمد.” Agasirus یک مرد حسی است.

مهاجم Peykan در پاسخ به این سؤال که آیا Arrows فصل آینده بازی خواهد کرد ، گفت: “اگر ما به لیگ برتر برویم ، خدا آرزو می کند.”

پایان پیام/

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *