جیمز گان بهتازگی درباره فیلم مورد انتظار Man of Tomorrow و نقش سوپرگرل صحبت کرده است.
طبق گزارش خبرگزاری ComicBook، درحالی که مدت زمان زیادی با اکران فیلم بعدی از دنیای سینمایی جدید DC یعنی Supergirl فاصله نداریم، جیمز گان در مصاحبهای با ExtraTV درباره این فیلم و آینده شخصیت سوپرگرل صحبت کرده است. او صحبتهایش را با اشاره به برداشت متفاوت Supergirl آغاز کرد و گفت:
این برداشت از Supergirl کاملا متفاوت است. او قهرمانی است که ما همیشه میشناختیم، اما با مشکلات مختلفی دستوپنجه نرم میکند. او زندگی دشواری در باقیمانده سیاره کریپتون داشته و به همین خاطر آسیب دیده است. او برخلاف سوپرمن، هنوز آمادگی کامل برای پذیرش لباس قهرمانی را ندارد.
جیمز گان در ادامه صحبتهایش به نقش Supergirl در فیلم Man of Tomorrow اشاره کرد.
من تمام نسخههای قبلی سوپرگرل از جمله نقشآفرینی هلن اسلیتر را دوست داشتم، اما این نسخه از این شخصیت متفاوت است زیرا شباهتی به سوپرمن ندارد. همین تفاوت، باعث ایجاد اختلاف نظر میان آنها شده میشود که بخش بزرگی از فیلم Supergirl و بخش بزرگتری از فیلم Man of Tomorrow خواهد بود.
سکان کارگردانی فیلم Superman: Man of Tomorrow در دستان جیمز گان خواهد بود که سابقه ساخت آثاری مانند سهگانه Guardians of the Galaxy و The Suicide Squad را در کارنامه خود دارد. از بازیگران این اثر نیز میتوان به دیوید کورنسوت، ریچل بروزناهان، نیکلاس هولت و آدریا آرجونا اشاره کرد.
