پرخاشگری ایالات متحده در مورد یمن/ بمباران صنعا ، ساادا و آل -هادید

تجاوز مجدد آمریکا به یمن/ بمباران صنعاء، صعده و الحدیده

به گفته گروه بین المللی Tasnim ، مبارزان آمریکا دوباره به یمن تجاوز کردند. در دور جدید حمله ایالات متحده به یمن ، منطقه Takhiyah در صنعا چهار بار بمباران شده است.

نهمین شهر در استان صنعا نیز پنج بار حمله ایالات متحده را هدف قرار داد.

حمله ایالات متحده از Saada یمن

براساس این گزارش ، Saada نیز در شمال یمن هدف قرار گرفته است.

یک خانه مسکونی در شرق صحر در ساادا ، شمال یمن ، مورد هدف تجاوز جدید ایالات متحده قرار گرفت.

مادر یمن

ایالات متحده هفت بار در دور جدید نقض قلمرو یمنی در شهر ماراب هدف قرار داده است.

حمله ایالات متحده به منطقه راس عیسی در یمن آل -هادید

ایالات متحده همچنین یک حمله چهار زمانه در یمن را به دلیل نقض قلمرو یمنی در شهر السالیف در آل -هادیده هدف قرار داد.

رسانه های مشهور آمریکایی: بمباران مداوم یمن بر توانایی آن تأثیر نکرده است

سی ان ان به نقل از دو منبع گفت که توانایی های یمنیس و عزم آنها برای هدف قرار دادن ما و کشتی ها و موشک های تجاری (در حمایت از مردم غزه) چندان تغییر نکرده است.

پایان پیام/

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای امروز:

پیشنهادات سردبیر: