وی در مصاحبه ای با خبرنگار تاسنیم در آمول ، سرهنگ هادی ابادی اظهار داشت که به دلیل بازگشت مسافران ، ما شاهد حجم ترافیک در محورهای هاراز و کندووان هستیم ، وی گفت: امروز در کندووان ، خروج از مرزانا آباد به آبرز و تهران یک جانبه بود.
وی خاطرنشان کرد: ما ۶ کیلومتر اتومبیل از شمال به جنوب داریم و افزود که این محدودیت ها تا زمان مرخص شدن همکاران ادامه خواهد یافت.
رئیس پلیس جاده مازندران گفت: Haraz Axis همچنین به دلیل بازگشت مسافران از شمال به جنوب ، ترافیک گسترده ای است.
وی همچنین گفت که در مسیر جنوب -شمال ، ما شاهد ترافیک فله و صاف در مسیر جنوبی -شمال از حومه شهر به شهر در منطقه Safsad و Chloe هستیم: برای کنترل حجم ترافیک و تراکم یک طرفه در این محور ، ما دستور داریم.
ابادی خاطرنشان کرد: انتظار می رود که انتظار می رود فرد تا ساعت ۲۴ امشب به صورت یک جانبه اعمال شود.
پایان پیام/
منبع:تسنیم
