گوهرسنگ‌ بستری مناسب برای افزایش سهم صادرات ایران در تجارت است

گوهرسنگ‌ بستری مناسب برای افزایش سهم صادرات ایران در تجارت است

به گزارش تیتر۲۴، محمد آقاجانلو، رئیس هیات عامل سازمان گسترش و صنایع ایران (ایمیدرو) امروز در آیین افتتاح دومین نمایشگاه بین المللی گوهرسنگ ها اظهار داشت: ایران دارای ظرفیت های مناسبی در حوزه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی است که نیاز به معرفی دارد.

وی افزود: اسمی‌ترم به دنبال افزایش سهم صادرات در سنگ های معدنی و گوهرسنگ هاست.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و صنایع ایران (ایمیدرو) با اشاره به اقدامات این سازمان در حوزه فناوری گفت: این نهاد در بخش های اکتشافی، برگزاری دوره های آموزشی، تجهیز کارگاه و آزمایشگاه ها و… طرح های توسعه ای انجام می دهد.

افتتاح دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی گوهرسنگ‌ها و ماشین‌آلات وابسته

دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی گوهرسنگ‌ها و ماشین‌آلات وابسته از تاریخ ۶ تا ۹ شهریور ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

۸۰ شرکت در این رویداد حضور دارند و این نمایشگاه به طور ویژه به پوشش تمامی مراحل از استخراج معدن تا فرآوری و تولید جواهرات می‌پردازد، هدف اصلی برگزاری این رویداد، نمایش توانمندی‌های صنعت گوهرسنگ‌ها و جواهرات است.

این نمایشگاه، فرصتی مناسب جهت نمایش جواهرات و گوهرسنگ‌های مختلف از سراسر جهان، از جمله افغانستان، روسیه، آمریکای جنوبی و لهستان به شمار می‌رود.

منبع:تحلیل بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *