مهار آتش سوزی گسترده در انبار

مهار آتش‌سوزی گسترده در انبار چسب چهاردانگه

به گفته خبرگزاری تاسنیم اسلامشر ، جلال ملکی در مورد آتش نشانی کارخانه به خبرنگاران گفت: ساعت ۱۵:۵۴ بعد از ظهر امروز ، آتش سوزی در یک انبار در یک انبار در محله چسب و قابل اشتعال در محله Qasimabad Chahardanga به سیستم آتش نشانی گزارش شده است.

وی افزود: طبق درخواست نیروی کمکی توسط اداره آتش نشانی چهارم و اگرچه این منطقه خارج از مسئولیت شهرداری تهران بود ، سه ایستگاه آتش نشانی تهران به همراه یک تانکر آب به سایت اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: علاوه بر نیروهای آتش نشانی چهارم ، آتش نشانان اسلامشاهر نیز به عنوان نیروی کمکی خدمت می کردند. محل این حادثه یک کارگاه لانه متشکل از یک زیرزمین ، طبقه همکف و یک طبقه فوقانی بود که هر طبقه حدود ۷۰۰ متر بود.

سخنگوی گروه آتش نشانی تهران گفت: “در تمام طبقه این لانه ، مواد قابل اشتعال ، به ویژه چسب ها ، پارچه ها و سایر موارد مربوط به تولید کیسه ها و کفش ها ذخیره شده است.” آتش از زیرزمین آغاز شده بود و به طبقه فوقانی پخش شده بود که شعله های آتش را پخش می کرد.

وی گفت: با توجه به فقط یک ورودی به زیرزمین و تجمع حجم زیادی از دود و گرما ، عملیات خاموش در این منطقه با مشکلات بسیاری همراه بود. با این حال ، آتش نشانان تهران و سایر نیروهای حاضر در صحنه با استفاده از اقدامات عملیاتی مناسب و تقسیم به چندین گروه ، آتش سوزی را در زیرزمین ، زمین و طبقه فوقانی شروع کردند.

ملکی گفت: پس از چند ساعت تلاش ، با استفاده از حجم زیادی از آتش و آتش نشانی ، آتش سوزی کنترل شد و در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه نیروهای آتش نشانی تهران عملیات خود را به پایان رساندند و پس از تحویل سایت به بخش آتش نشانی چهارم به ایستگاه های خود بازگشتند.

سخنگوی گروه آتش نشانی شهرداری تهران در پایان گفت: “خوشبختانه هیچ گزارشی از جراحات یا تلفات وجود ندارد ، اما ضررهای مالی سنگین به این کارگاه وارد شده است.” علت دقیق این حادثه و میزان خسارت توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

پایان پیام/

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای امروز:

پیشنهادات سردبیر: