به گزارش خبرگزاری Tasnim ، سرخپوشان پایتخت کار خود را از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه) آغاز کرد.
قبل از شروع تمرین ، بازیکنان برای چند دقیقه با توپ کار می کردند.
معابر ترکیبی ، تیراندازی در دروازه ، یک گل در دو گروه و فوتبال در قسمت مختلف قسمت های مختلف این تمرین بود که ۸۰ دقیقه به طول انجامید.
ایوب البلود پس از ترک مصدومیت امروز به تمرینات گروهی بازگشت.
امید آلیشاه و اوستون ارونوف نیز تحت نظارت کادر پزشکی بودند.
بخش هایی از این تمرین در زیر باران بهاری انجام شد.
دانشجویان کارتال فردا استراحت می کنند و سپس جلسه بعدی خود را روز یکشنبه از سر می گیرند.
پایان پیام/
منبع:تسنیم


