آل -شیبانی: سوریه هرگز تهدیدی برای اسرائیل نخواهد بود

الشیبانی: سوریه هرگز تهدیدی برای اسرائیل نخواهد بود

به گفته گروه بین المللی تاسنیم ، وزیر امور خارجه اسد الشیبانی در سخنرانی در جلسه شورای امنیت سازمان ملل در سوریه گفت که ما گروه های نظامی متحد شده ایم و به گروه ها پایان دادیم.

وی افزود: بلند کردن تحریم ها بر سوریه به یک شریک فعال به رونق جهانی ، توسعه و ثبات کمک خواهد کرد.

آل -شیبانی گفت که حملات اسرائیل به سوریه تهدیدی مستقیم برای ثبات منطقه است و ما از شورای امنیت می خواهیم که اسرائیل را تحت فشار قرار دهد تا از سوریه خارج شود.

وی گفت ، به منظور خدمت به اشغالگران صهیونیست ، همانطور که قبلاً تأکید کردیم ، سوریه هرگز تهدیدی برای هیچ یک از طرفین از جمله اسرائیل نخواهد بود.

خاطرنشان می شود که یک رسانه آمریکایی با اشاره به نامه ای به ترامپ ، به نقل از یک کنگره آمریکایی گفت که گرایش سابق گروه تحریر الشام برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

پایان پیام/

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای امروز:

پیشنهادات سردبیر: