فرماندار اولویت سرمایه گذاری و اشتغال در بهارستان

سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی اولویت فرمانداری در بهارستان

به گفته خبرگزاری تاسنیم بهارستان ، موراد مورادی امروز بعد از ظهر در یک جلسه تخصصی از شعار تحقق سال گفت و با اشاره به اهمیت نقش سرمایه گذاری عمومی در صنعت: با راه اندازی “یکشنبه های یکشنبه های صنعتی” ، که شامل بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی ، مشکلات تولید و تولید و تولید و تولیدات است.

وی با تأکید بر موقعیت اصلی تولید در پیشرفت اقتصادی کشور ، افزود: “تولید کنندگان سربازان خط مقدم در جنگ اقتصادی هستند و حمایت آنها وظیفه ای است که فرماندار با تمام توان خود دنبال می کند.”

فرماندار بهارستان اظهار داشت: محرومیت ، افزایش رضایت عمومی و گسترش اشتغال مهمترین اهدافی است که همزمان با توسعه صنعتی دنبال می شود.

مورادی با اشاره به نامگذاری امسال سرمایه گذاری برای تولید ، خواستار تسهیل مسیر سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ورود به صنعت شد و گفت: انگیزه ، شفافیت فرآیندها و ترویج فرصت های اقتصادی منطقه ، از جمله اقدامات لازم برای افزایش سرمایه.

فرماندار بهارستان سرانجام به چالش های بخش انرژی ، به ویژه در تهیه ژنراتورها اشاره کرد و خاطرنشان کرد که تلاش ها توسط مدیریت بهینه منابع انجام می شود و از آسیب به روند تولید جلوگیری می کند.

پایان پیام/

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرهای امروز:

پیشنهادات سردبیر: